תאונה קשה סמוך לצפת: אוטובוס פגע אנושות בנהגת

אבי יעקב No Comments on תאונה קשה סמוך לצפת: אוטובוס פגע אנושות בנהגת

אישה נלכדה ברכב לאחר תאונה עם אוטובוס בכביש 89 סמוך לצפת. חובשים ופרמדיקים של מד"א מעניקים טיפול ללכודה בת 30 שפצועה אנוש וקבעו את מותה, ולפצועים באורח קל מנוסעי האוטובוס שחלקם פונו לבית החולים זיו ואחרים מפונו עצמאית מהזירה. הכביש חסום לתנועה בשני הצדדים

צילום: כבאות והצלה
17:38
26.04.24
אבי יעקב No Comments on בחזור הביתה: השר בן גביר נפצע בהתהפכות רכבו

התכניות האחרונות

ארכיון תוכניות

פוסטים אחרונים

תגיות

לפני שעה קלה אירעה תאונה בין רכב פרטי לאוטובוס על כביש 89 בכניסה לצפת. צוותי זיו התארגנו לקבלה של מספר רב של נפגעים. עד עתה הגיעו 8 למלר"ד זיו פצועים קל מנוסעי האוטובוס. מספר בני אדם נפצעו והכביש נחסם לתנועה מצומת הכברה לצומת ראש פינה.

בזק״א עדכנו כי צוות צפון מסייע בטיפול באונת הדרכים בכביש 89 בכניסה לצפת שם כאמור הייתה התנגשות בין אוטובוס לרכב פרטי, במקום הרוגה כבת 30. על פי מה שפורסם ההרוגה היא אחות בבית חולים באזור, משפחה מוכרת בעיר.

מדוברות מד"א נמסר כי בשעה 07:28 התקבל דיווח במוקד 101 של מד"א במרחב ירדן על תאונת דרכים בין אוטובוס לרכב בכביש 89 סמוך לצפת. חובשים ופראמדיקים של מד"א מעניקים במקום טיפול רפואי לפצועה שלכודה ברכב ול-6 פצועים קל מנוסעי האוטובוס. חילוץ לכוד מתאונת דרכים בכניסה הדרומית לצפת.

בשעה 7:30 התקבלה הודעה במוקד 102 על תאונת דרכים בין רכב פרטי לאוטובוס בכביש 89 סמוך לכניסה הדרומית של צפת. שלושה צוותי כיבוי מתחנת גליל-גולן בפיקודו של מפקד המשמרת רשף שלומי בן-אבו זינקו למקום האירוע.

עם הגעתם למקום זיהו לוחמי-האש תאונת דרכים בין רכב פרטי לאוטובוס כאשר באחד הרכבים לכוד בצורה קשה. רשף שלומי בן-אבו, מפקד האירוע: "מדובר בתאונת דרכים קשה, לוחמי האש מבצעים כעת חילוץ מורכב מאוד מהרכב הפרטי בעזרת כלי חילוץ ייעודים".

בתום פעילות החילוץ, חובשים ופראמדיקים של מד"א העניקו במקום טיפול רפואי לפצועה כבת 30 מחוסרת הכרה במצב אנוש עם פציעה רב מערכתית שחולצה מהרכב ומפנים לבי"ח זיו 6 פצועים קל מנוסעי האוטובוס.



0 תגובות